Torsdag - en bra dag idag

Så idag var det torsdag och ledighet..
Städat har jag gjort..
har släpat upp den stora snabeldraken (i äkta sämst amerikansk modell, som i "swivel sweeper" reklamen, att amerikaner inte har lärt sig) och dammsugit hela golvet.
Det värsta är att det fortfarande ligger ett litet dammlager på golvet så det blir väl till att våttorka också..
Men det blir senare, pallar inte just nu..

Volbeat är i full gång på datorn och jag har lyckats få bort de äckliga bruna fläckarna i mitt plast-badkar. (också en pucko, men ganska skön idé från amerikanarna). Så nu är det vitt och fint som det ska vara..
Badrummet är också rent just nu..
Måste dock torka golvet kom jag på nu..
Men det är också en annan historia..

Mitt lilla kontor har fått sig en storstädning också..
Har vänt på skrivbordet eftersom att jag lyckades vända det fel när jag kom..
Dessutom är det kliniskt rent.

Känns skönt.. En trappa ner snurrar tvättmaskinen med sista tvätten och jag är riktigt nöjd med dagen..
Det är inte så varmt ute, men solen lyser och en promenad ska jag i alla fall hinna med.. Jag menar, klockan är ju bara 11 på förmiddagen och det är inte varje dag jag går upp tidigt för att städa.. haha.

De har skickat en större storlek av bikinin nu..
Bra tycker jag..

Nej, nu vill tvättmaskinen bli av med min rena tvätt..
Så jag ska väl se till att stya upp det..
Blir säkert en uppdatering ikväll..

Adjö gott folk!

Kommentarer
Postat av: Frida

Haha oops vilken miss! ;P

Yes they really do! My honeypies :D

2009-03-13 @ 00:00:35
URL: http://nannafrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0