Onsdag - Våffeldagen utan våfflor

Igår var det tisdag och i skolan väntade ett prov..
Ett läs förståelse test..
Hade totalt 4 fel varav ett var slarvfel av typ 30 frågor tror jag, så jag är nöjd.
Fick också se Fridas nuna där eftersom att hon glömde sin telefon hos mig förra helgen tog jag med mig den.

Idag är det onsdag och jag har vart ledig..
Detta ledde till att jag äntligen har hittat något att ge Ryan i 30-års present.
Det blev en skjorta och en kokbok om pizza.
Och jag kunde ju förstås inte hålla mig utan det blev lite strumpor.
haha..
Dessutom hade jag tänkt att jag skulle köpa adidasskorna idag..
men med lite eftertanke slutade det med att jag inte fick med något hem.
Blev dock kär i ett par andra adidas och ett par låga converse.

Ikväll är det skola igen.. Näst sista gången.
Ska bli skönt när den är över...

Längtar till lördag, då blir det myspys med Frida igen..
Lite hang around i DC, lunch och bio som förstås..

Nehepp..
Ska ta och göra något vettigt.
Byta till byxor ska jag också göra..
Så, vi hörs!

Adjö!

Kommentarer
Postat av: Frida

Fridas nuna? :P

2009-03-26 @ 19:49:02
URL: http://nannafrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0