Måndag - varför just idag?

Mycket tankar ikväll...

Kate ville prata med mig och föll i tårar när hon skulle förklara varför...
Anledingen behöver vi inte ta upp, men ett jävla smartarlsel är jag i alla fall...
Hon undrade om hon hade gjort mig någonting eller om det bara var så att jag längtade och ville hem..
men jag sa, jag vill inte hem.. Och hon blev förvånad när jag sa att jag har funderingar på att förlänga..
Blir smått galen iof.. så en förklaring på det hela ska jag nog se till att haspla ur mig snarat möjligt..

Så mycket tankar har det blivit..
Just nu känns det som om berg och dal banan har åkt ner under jord och den kan gärna stanna där och begrava mig där nere någonstans..
Som ni säker hajjar är det ganska skum stämning.. Dock inte från hennes sida tror jag, men från min..
Den här dagen som började bra..

Var i alla fall hos Frida, Alice, Clara, Noah och mamma Emma idag och lekte..
Smått kaotiskt tror jag är det bästa sättet att förklara det..
Lite "competition" var det nog mellan alla tre små kottar om uppmärksamhet och allt sånt.
Men mot slutet gick det som bäst tror jag..

Nej, pallar verkligen att skriva något mer nu..
Måste dra ner tänkarmössan över ögonen och tänka på något annat..
En film kanske piggar upp..

Vi ses!
Adjö!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Rolig läsning, not! Men jag hoppas att det går bra med allt vad det än är som har hänt. Om du orkar så släng i väg ett meil så svarar jag. Ja har Varit hos Victor idag och i går, riktigt trevligt men det är som vanligt dörr på pojkväns frågan. Fick G på mitt andra matteprov inte så bra men det viktigaste är att ja klarar av det, inte storleken på betydet!

2009-03-17 @ 14:37:11
Postat av: Frida

Yes i'm gonna think about the weekend, ofcourse :) and no, i didn't watch a movie, think i'm maybe gonna do it tonight instead ;P

2009-03-17 @ 20:48:50
URL: http://nannafrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0