Torsdag - ledigt

Torsdag idag och det regnar och är grått..
Fy för idag skulle jag vilja säga..
Är dock ledig så min dag har jag spenderat ungefär 6, närmare 7 timmar framför datorn.
Musik + dator = tidskrävande
Jag har nämligen lagt in musik (som jag kopierade innan jag åkte och bara la på skrivbordet) i de rätta mapparna som de ska ligga i.. Är inte klar med det än.
Sedan har jag tagit bort allt ifrån iTunes ocg börjar lägga in albumen och lagt till omslagsbilden till album så nu är mitt iTunes supertjusigt. Det kommer att resultera i att min iPod kommer vara superfin med alla omslag sedan.
Som sagt är det är bara albumen som jag kommit in, har alla lösa låtar kvar..

Gillar verkligen iTunes mer och mer...
Finns riktigt fiffiga ideer med det.. Synd bara att man måste klicka på varje låt för att få in dem i ett speciellt album om man nu vill ha det så..
Men i alla fall..

Så det är vad jag har gjort idag..
Ingen tvättning och städning som det var tänkt..
Men det tar vi imorn..

I helgen har jag möte, men något möte blir det inte..
För att Kate ska springa maraton den galningen och det är ett "familje-möte" så värdfamiljen ska också vara med och just denna gång bara mamman. Så, det blir inget möte.
Gör mig inget, men egentligen skulle jag ju vilja gå på alla möten. haha..

Fick nyss ett glatt besked,
äntligen är familjens biljetter bokade så de glider över i ett plan den 6 april och hem den 13..
Och sedan åker jag till Biose den 14.
Längtar fast ändå inte..
Men är taggad i alla fall...

Kanske borde ge mig snart..
Ta på mig lite vettiga kläder och snart gå ner och äta mat för att åka till skolan.

Hur som helst..
Allt är bra med mig idag..

Så, adjö gott folk!
Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0