Fredag

Jahaja..
Rummet är äntligen städat efter mycket om och men..
Dagen har vart riktigt varmt och vi har vart ute på promenad idag..

tankarna fortsätter att mala..
Vet inte vad jag tycker just nu.
smått irriterad igen..
Får slå bort tankarna.
Kvällen består av pizza..
Nu låter jag som ett fetto.
Men det kan jag gott göra..
Tröstäta är bra..

Imorn blir det till att åka till posten och sedan vet jag inte..
Möta Frida så får vi se vad som händer..

Nehepp..
Dags att ta på sig lite kläder och städa undan det sista.

Adjö!




klockan är natten och jag borde sova för länge sedan..
Istället ligger jag i sängen med datorn och knät och hade gärna sett att natten fortsatte till morgon med en flaska vin och något trevligt sällskap..
jag är innerst inne riktigt trött, men är på sådär mysigt humör att jag skulle kunna göra vad som helst för att ha en natt med en massa skitsnack om ingenting..

Tankarna är fortfarande kvar..
inte riktigt lika irriterad längre..

Hade riktigt trevligt ikväll..
Kusiner och moster och morbröder har vart här..
Den snygga lika snygg som vanligt om inte ännu bättre ikväll.. haha..
Kanske skulle gifta mig för ett grönt kort? haha..
Jag skulle vilja ha ett i och för sig..
Ryan tyckte jag skulle gifta mig med en Bob från Texas så att pappa skulle bli nöjd också.
Haha, får se hur det går med den saken..

ingen rolig person ute på nätet att bubbla med heller..
Det är väl tecken nog på att jag borde sova..

Så,
gonatt gott folk!

Adjö!

Kommentarer
Postat av: Frida

Vad har du kommit in i för bana? :S



Puss på kinden!

2009-05-23 @ 00:41:47
URL: http://nannafrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0