Lördag

Fredagen igår var hemsk.
Ett gringt barn precis heeela dagen.
Till på köpet skulle jag jobba igårkväll och fick ett realtivt glatt barn, men inte helt..

När hon somnat så kollade jag in The Curious case of Benjamin Button för den damp ner i brevlådan igår..
Den var ju inte alls som jag tänkt mig.
Men det var helt okej, lite lång för min smak, nästan 3 timmar, jag tröttnade nästan och kollade hur långt det hade gått och då var det en hel timme kvar.
Men, jaa.. Bra var den.. Jag trodde att det skulle vara en äventyrsfilm, men det var ju mer som en saga..
Men, värd att se om man inte sett den.
Jag kommer nog inte kolla på den igen dock. haha..

Ska snart iväg till tunnelbanan och möta Frida och gå till posten..
Fan vad vi springer där.
Sedan till kvällen blir det teater och kanske en husfest..
Vad vet jag..

Det är varmt idag.. 30 grader varmt och molningt..
Galet skulle jag vilja säga.

Nästa helg är det också fullt upp..
Först ska jag på konsert med Jana och sedan direkt efter det hem till Frida och ta en dusch och fräsha till mig för att sedan dra iväg på krogen.
Mycket trevligt.
Kan inte vänta.. Kan det inte vara ikväll?
Kommer dock vara trött som en ko har jag fått för mig.

Nehepp..
Vad ska jag göra nu då?
I en halvtimme?
Dunka lite partymusik och vara avis på alla som ska på hockeyfesten hemma.
Hoppas att ni får kul, jag hade också velat vart där.

Jaja,
Vi höres gott folk!!

Adjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0