lördag

kvällen igår blev halvbra..
skulle ju kolla på bio, men när jag kom var den utsåld, så istället för att knalla hem och se sur ut kollade jag på Danceflick. det är en parodi på alla dansfilmer som finns nuförtiden...
Sedan blev det UP i 3D. Riktigt coolt. Den var superbra faktiskt.

kom hem vid tre och fick världens sämst uppvaknande.
Det första jag hörde var att de pratade jobb med bruden som ska ta över efter mig.
Och det lät som om de har bestämt sig.
Det är mitt barn och jag ska kämpa för att få som jag vill!
Men just nu har jag lust att packa väskan och åka till en annan familj på en gång.
ÅH!
Kunde de inte ha träffats en annan dag eller någon annan stans så jag slapp höra skiten.
Om det inte har undgått dem så kan jag engelska.
Jag har lust att bara säga;  jag hörde, jag förstår..
Fast jag inte alls gör det.
Hon vill ha $20 i timmen. men skulle väl bli billigare för dem.
Men ändå. Jag är billigare i drift än henne.

Skönt att jag ska iväg möta Frida, min andra hälft.
Kan behövas pratas lite..
Hon hade också något på hjärtat.

Jaja.
Frullen måste ätas upp innan jag går..
Honungsvatten eftersom min hals gör ont..
Och det är så äckligt.
skit samma.
Hörs!

Adjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0