Måndag

Måndag idag..
Önskar bara att denna dagen kunde springa förbi..
Redan vid frukost blev vi ovänner och har vart det i stort sett resten av dagen.
Det har kastats mat och tryckts iväg skedar..
Vi båda har vart trötta vilket inte har vart till någon större hjälp och regnet har öst ner till och från.
Härlig dag. Eller vad säger vi.

Har fått brev om förlängning eller hemåkning.
Har dock inte fått i det i handen än.
Det ligger på Ryans skrivbord så när jag får det i handen ska bli intressant att se..

Har haft irritation hela dagen tror jag.
Det är helt galet vad vissa dagar är hemska.
Mycket är småsaker, men jag tänkte citera winnerbäck, men kommer inte på varken texten eller låten för att lyssna på texten, så det sket sig.

Jaja,
tankar på förlängning finns.
Får se vad som händer.

Hör lite gny från barnet.
Ska nog titta till henne en snabbis och sedan fortsätta med mitt hysteriska projekt kallat dagboken.
Har bara kommit till oktober och det är galet mycket sidor redan.
Kommer bli en hel roman det här.
Jaja, tack och hej leverpastej.
Nu checkar jag ut!

Adjö!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha neee :O Men tack ändå ;)

2009-05-05 @ 22:27:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0