Onsdag

agare, bagare bengtson, cecilia, daniel och ellen..

har ingen lust att skriva, men känner att jag måste..

Har nyss kommit hem.
Var och lämnade tillbaka lite saker i stan.
Välbehövligt.
Istället inhandlades en jätte söt klänning.
Den ser ut som ett linne och en högt sittande kjol, men det är en klänning..
Blev lite småsaker till kusinvitaminerna också.

Får vi se.
Fredag blir det härj med kalas för Madeluskan igen.
Det 3,5:e kalaset..
Sedan blir det teater på lördag.
Söndag hoppas jag på bra väder för då glassar jag i poolen.
Kanske en bio, vem vet?

Jaja,
Nu är det sängen, är trött som aldrig förr..
Har vart sent hela veckan av någon konstig anledning.

Adjöken adjö!

Kommentarer
Postat av: Elin

Hej!

nu tycker jag allt att du har varit borta länge! Bör du inte komma hem snar? =) kram

2009-05-21 @ 22:51:33
URL: http://elindolks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0