Onsdag

Så var det bestämt att Frida ska förlänga.
Lite coolt sådär..

Men så kommer tankarna till mig.
Jag vill vara kvar här mer än någonting annat, det vet jag.
Men troligtvis lutar det åt det hållet att jag inte är det.
Vad gör jag då?
Vart vill jag då?
Har ju sedan jag bestämde mig tänkt att jag skulle åka till Kalifornien.
Men det är svårt att få en familj där eftersom att alla vill dit..
Men om jag inte hamnar där, vart vill jag då?
Florida vore najs, eller stanna här i dc's metro-område så att jag ändå kan hälsa på Maddie.
Eftersom att de inte kommer ha någon annan au pair efter mig kommer hon alltid att vara min, bara min bebis.
Det blir förmodligen en tant eller vad hon nu är som kommer ta hand om henne efter mig.
Vill verkligen inte separera härifrån..
Jag vet att jag inte kommer att få det lika bra som jag har här..
Så, vad ska jag göra då?

Tror inte att det kommer bli så farligt ändå..
Men i början ganska jobbigt just med bytet, andas ny luft och säga nej till precis andra barn.
Så, tankarna maler fortfarande..
Skulle tydligen prata mer om det i helgen eller något..

Dagen har vart bra..
Det var synd att jag gick och duschade..
Annars hade jag och Maddie kunnat plaska lite i poolen innan kvällen då eftermiddagen valde att bli skaplig..
Det är varmt i alla fall och solen känns genom molnen..

Det är verkligen ingen myt att man blir tjock om man åker till USA.
haha. inte för att jag är dunderfet, det kan jag inte påstå och man blir ju inte tjock bara sådär..
Men tänker man sig inte för, då läggs kilona på..
Såå nu blir det diet för andersson..
Vad den innehåller vet jag inte än..

Blir bio ikväll..
Natt på Museet 2 på IMAX..
Blir min första Imax film, jag tror det är typ som cosmonova..

Till helgen blir det bio, klippning, lunch med Frida, antagligen jobb och häng vid poolen om vädret är bra.
Sedan får vi se vad min icke planerade fritid hittar på..

Jaja,
Något annat nu kanske.
Måste läsa ut min bok.
Snälla kan någon göra det åt mig?
haha..

Adjö!

Kommentarer
Postat av: Frida

Hehe så i helgen ska du klippa dig ;) Haha, vad är det som är så "coolt" med att jag ska förlänga? haha

Jag hoppas i alla fall att det löser sig med dina tankar, och du kommer få det bra någon annan stans med ska du se!



Puss på kinden darling!

2009-05-28 @ 05:02:56
URL: http://nannafrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0