Onsdag - redan

Kanske borde slänga in ett litet inlägg.
Är dock för sent för datorn egentligen..
Men jag var tvungen en stund..

har nyss kommit hem efter att träffat Frida på stan.
Älskar verkligen att komma ifrån såhär på vardagarna..
Så himla skönt..

Annars har veckan vart lugn..
Varmt och skönt igår och idag.
Helgen väntas med åsk-stormar..
Inte så populärt med tanke på att det är en fullspäckad helg..
Så, nej, vi hoppas på solsken, i alla fall uppehåll..
Får se vad som händer..

Funderade lite förut..
Tacksamhet? Icke sa nicke.
Hur som helst.

Jag och Frida pratade om att åka hem.
Jag vill egentligen nog inte åka hem..
Vill inte se att allt ser ut som när jag åkte.
Jag känner på mig att jag har växt ifrån alla hemma och de kommer inte vilja höra på mitt tjat om USA..
Inte för att jag tänker nämna det för någon, men de flesta vet väl att jag är här..
Dessutom har jag inga referenser på hur Sverige är..
För här har jag left i snart åtta månader och kommer att spendera 13 till..
Så, det är liksom galet.

Hur som helst..
Dags för sängen med arga tankar i huvudet.

Gonatt!

Adjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0