Söndag

Så nu var min dom utlämnad.
Med vissa töntiga argument, men slutligen blev det som jag trott.
I september blir det flytt..

NU kommer bara frågan vart fan vill jag hamna?
Sjävklart skulle det vara kul med en familj i kalifornien.
Men samtidigt vet jag ju området här och då blir det inte lika jobbigt att börja om.
Förhoppningsvis blir det som frida och jag drömmer om.
Vi i San Diego. Det hade vart fint!

Min mage börjar pirra massor nu när jag tänker på det.
Det känns helt galet att jag om sex månader kommer att vara någon helt annan stans på jorden.
Sedan är det bara att tacka och bocka och åka hem och vara sur i Sverige.
Det som känns skönt är att jag är välkommen hit när som helst.
Annars hade jag i och för sig blivit förbannad. men jag menar..
Jaaa...
Nej..
Vart ska jag ta vägen?

Frida, vi måste ut och resa mer!


För övrigt..
Dagen.. Har legat vid poolen och lyckades bränna baksidan de sista 10 minutrarna..
Är inte det idiotiskt så säg..
Förstår inte alls..

Sedan blev det pentagon city och sen lunch/tidig middag.
Efterätt blev glass.
Nu har vi i alla fall bestämt en plan för vårt fett.. haha..

Igår var det bio.
Fan vilken idiotisk sådan..
Helt galet.. Den var så dålig..

Jag tycker om min Frida.
Vi är så bra ihop.

Nehepp..
En dusch kanske och sedan en rulle.
Låter inte helt fel.

Adjö!

Kommentarer
Postat av: Frida

Och jag tycker om dig med! :D

2009-06-01 @ 04:17:30
URL: http://nannafrida.blogg.se/
Postat av: Tinos

Spännande!!

Sen kommer det sluta med att du aldrig någonsin kommer hem!

2009-06-01 @ 09:32:27
Postat av: nathalie

Tina, jag kommer att komma hem.

En vacker dag säger de att jag inte får vara kvar längre. haha..

2009-06-01 @ 15:23:05
URL: http://dealskardig.blogg.se/aupair

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0