Tisdag.

Jag tror att jag snart blir galen.

Alla dessa bestämmelser..
Varför kan jag inte få ett J1 visum utan en förmedling?
dumma usa.
Studentvisum kan jag inte heller få, för jag får inte jobba det första året vad jag har förstått..
Den där jävla sidan går ju inte att översätta till svenska.

Hur som helst..
Det kommer väl sluta med att jag åker till kalifornien.
Men nu har jag börjat vela på den froten med.
Att allt ska vara så himla svårt ibland..
Jag förstår inte.

Dessutom har dagen vart piss..
Det har spöregnat halva dagen och det har gjort att vi inte kunnat gå ut.
Jag sov dåligt inatt dessutom för att jag vaknade av åskan och regnet vid halv två.
Ingen bra dag idag.

Vet egentligen inte vad jag vill med det här inlägget.
Men det blir säkert bra.

Nu är min älskling vaken.
Adjö!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så du kommer alltså kanske inte att vara kvar hos din nuvarande familj?

2009-05-26 @ 22:01:19
Postat av: Frida

Ja det var jag som kladdade i din blogg, hmm jag skrev ju att det var från mig men jaja :P

Okey, jag förstår, känns annorlunda hela tiden! En lunch skulle vi väl kunna ordna, men det får bara bli sallad för mig eftersom jag kör på min "diet" nu i två veckor då jag egentligen bara ska äta gröta till lunch ;P

2009-05-27 @ 01:31:40
URL: http://nannafrida.blogg.se/
Postat av: Frida

Just ja, det är jag som pillar dig i näsan ;) Och tack :)

2009-05-27 @ 01:32:23
URL: http://nannafrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0