Torsdag

typ tio miinuter efter förra inlägget så blev det strömavbrott här..
Förmodligen pga att det blåste och är orkaner i någon del av landet..
Men det var strömlöst i närmare två timmar vilket aldrig har hänt mig..

Idag har jag lyckats göra mycket.
Har inte sovit trots att jag var dödstrött imorse..
Har städat på toa, tvättat..
Halvt packat inför helgen..
vart på promenad..
och vart på allmänt bra humör idag.

Var nog lite för arg igår på ingenting märkte jag förut..

Men i alla fall..
Taggad till hundra för lördag..
Dock har Jana inte hört av sig och gör hon inte det så blir det ingen konsert..
Hade vart kul att se, men jag orkar egentligen inte vara trevlig med henne en hel dag..
Dessutom kostar det $50 och det vill jag egentligen inte punga upp när jag vet att biljetten egentligen kostar $35.
Hur som helst.. Hon vet i alla fall inte hur vi ska komma dit..
Så, jaja..

Annars är det lugnt.
Har egentligen ingen ork att sitta vid datorn..
men har inget annat att göra..
Magen vill inte vara min vän just nu utan protesterar med ett svagt illamående.

Jaja..
Säsongsavslutningen av Greys ikväll..
Något spännande.

Tack och goodbye!
Adjö!

Kommentarer
Postat av: stina

Ny film på min sida,. Upptäck hur snabbt allt kan försvinna om vi inte ser upp, tänker till och uppmärksammar oss mer. Drive safe är en film om hur verkligheten kan slita oss samman. Var rädda om er, varandra Kram Stina.



ps kolla även filmen om barnmisshandel tre inlägg ner. Budskapet måste runt i världen. Kram

2009-05-15 @ 15:56:58
URL: http://stiiiinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0