Torsdag

Så var det torsdag idag.
Imorn är det fredag och exakt åtta månader sedan jag hoppade på det där planet till New York.
Helt galet..
Tankarna har i alla fall samlats och kommit fram till ett beslut tror jag.
Ska bara bolla med pappa innan jag säger något annat..

Måndagen är ledig, vilket med andra ord gör detta till en långhelg.
Dock måste jag komma på något att göra.
Lördagen är rätt fullbokad, men söndag, måndag förmodligen urtrista.
Är vädret skapligt ska jag slagga vid poolen..
Vilket inte är helt fel.
Sedan får vi se vad som händer..

Tankarna är många just nu.
Smått irriterad, men sånt som man får slå bort från tankarna.

Möte ikväll och jag har ingen som helst lust..
men det är som vanligt när det gäller mina möten. haha

Fick idag sms från mantorp och Henke idag. haha..
Honom har jag inte sett på år.. måste ha vart visfestivalen för två år sedan..
För förra året hängde jag inte med dem. haha..

nehepp..
Nu blir det lite städning eller något.
Måste pyssla ihop paketet till kusinerna också.
Herre jösses vad saker jag har att göra..

Adjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0