Söndag

Söndag.. tråkigt nog.

Helgen har vart galen och kanon..
Meningen var att det skulle vara konsert och härja iväg till Frida för att piffa och sedan ut på krogen.
Blev inte direkt som tänkt.

Först och främst så skippades konserten på grund av ingen ork, sen tajming av bruden jag skulle gå med..
Men till Frida åkte jag och skulle först leta upp ett ups.
men det jag trodde det var var det stängt eller något.
Så, jahapp.. Ta bussen själv till Frida.
Plingade på rätt ställe till och med. Lite nöjd måste jag erkänna att jag är.
Middag och en snabbdusch stog på schemat och sedan piffning..
Frida lyckades med en riktigt snygg frippe på mig som jag ska släga upp bilder på när jag får de av Frida.
Sedan var det iväg till Dani och förköra lite och sedan till Metron.
Resan stoppades sedan upp pga toalettbesök på CVS personal toalett och sedan fortsatte den.
Kom helt åt helvete fel, men vi trodde vi var rätt..
Några timmar där emellan spenderade vi skrattandes i spöregn med ett smått förlitet paraply.

När karlarna väl kom med Mustangen (jag har förövrigt åkt mustang nu. lite nöjd måste jag säga... vet egentligen inte varför) så åkte vi dit vi skulle vilket resulterade i att vi i slutänden bara var ett kvarter bort. haha..
Där var det inte längre gratis att gå in eftersom klockan tickat iväg riktigt ordentligt så...
Vi åkte till en spansk-musik-spelande bar och skakade loss lite..
Riktigt trevligt. Sedan blev det donken för lite nattmat.
Hem kom vi vid kvart över fyra efter..
- Where are we going?
- To your place.
- But then we drove to far.

haha, klockren kväll.. i säng och sovandes var jag kvart i fem imorse.

Sov till halv tolv vilket är galet för min del och sedan spenderades dagen i ett tomt och tyst hus hos Frida.
Jag vill verkligen också bo i hus. Det är så mysigt.
Sedan blev det bio..
The soloist
Superbra film faktiskt. värd att se.
Sedan blev det middag på Fuddrockers.
Där man i prinvcip får en burgare med med bröd så får du lägga på vad du vill..
Ett kanon koncept måste jag säga..
Sedan blev det lek med hand-torken på deras toalett..
Det är konstigt att Frida och Jag verkligen är 19 och 20.
Folk skulle tro att vi är 4 och 5 eller något.

Nu sitter jag och vägrar lägga mig i sängen..
Vill inte sova..
imorn är det Maddies första födelsedag, läkarbesök och seriöst snack om förlängning.
Känns galet..

Sitter och bubblar med, som Petra utryckte sig, allas vår ungdoms våta dröm Göran på Facebook.
Han är galet skön den karln. När jag är 21 ska han lagligt bjussa mig på ett glas vin.
Kan inte vänta.. haha.

Nehepp..
Kanske skulle sluta skriva nu..

Gonatt världen!

Adjö!

Kommentarer
Postat av: Frida

Whaha yeah what a night, and what a day, had lots of fun :D

2009-05-19 @ 04:39:58
URL: http://nannafrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0