Är det Fredag eller Lördag?

Mitt skunkhuvud tänker lite bättre tankar idag.
Men tanken på en kall jul är fortfarnade kvar.
Pratade nyss med sverige på msn och där var det mössväder.
Jag vill också använda mössa.
Efter det här ska jag vara tacksam för de äckliga kalla höstarna i resten av mitt liv.
Lite sol då och då på höst/vinter skadar inte.
Men vamt varje dag är inte så kul som det låter.

Hur som helst borde jag sova. Klockan är halv två..
Jaa, på natten.
Har vart duktig och lagt in musik på min iPod och känner mig riktigt stolt.
Laddat ner lite nya skivor bla. Bon Jovis nya och Train's nya.
Train blev jag superkär i. Det så underbart bra.

I helgen finns det inga planer.
Är grymt avis på Frida som ska till Vegas.
En annan får roa sig på egen hand med andra ord.
En billig helg vilket gör att jag sparar några kronor.
Men tanken på en biodag imorn är stor.
Kvällen blir väl att spendera med Julie, hon skulle vara barnvakt.
Jag skulle ha jobbat, men de har inte sagt något mer om det så jag vet inte.

Varför tar det sådan tid att ladda poden genom datorn?
Jag måste ju stänga av här.
Får väl slänga i den i kontakten istället.
Nu säger jag gonatt usa och gomorron Sverige.

Adjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0