Söndag - En Frida helg med IKEA

Frida åkte för en timme sedan?
Jag tror jag lever för Nathalie(hjärta)Frida helgerna.
Vi skrattar mer än någonsin och som alltid blir helgerna kanon ihop med henne.

Som sagt kom hon igår.. Vi färgade mitt hår.
Det blev superbra. En massa tack för hjälpen.
Så blev det middag på the Counter där man får "bygga" sin egen hamburgare ifrån börja. Välja storlek, "pålägg", dressing och bröd. Sedan åkte vi tillbaka till mig och det blev piff piff inför kvällens utgång.
Frida gjorde en underbar fläta i mitt hår (som fortfarande sitter kvar och jag vill inte ta bort den heller.. Bilder kommer när jag får dem ifrån Frida.) och finkläderna åkte på och vi tog oss in till Hollywood Blvd.
Vi köpte smirnoff Ice på Cvs och jag behövde inte visa leg. Det är lite coolt.
Och sedan satte vi oss i bilen och väntade på att klubben skulle öppna.
Vi gick sedan dit och det var dött. Jag provade att gå in på mitt Cameron Diaz leg och han sa att det skulle ha funkat om jag inte tagit upp mitt andra. haha, jag var ju tvungen att prova i alla fall.

Väl där inne var det väl inte någon höjdare. Fick en drink som smakade skit och jag lovar, han hade typ 7 olika spritsorter i där. Han frågade innan han gjorde den om jag ville bli full så det blev väl en klassisk häxblandning typ. Den åkte i sopen efter halva. Vi blev också intervjuade på någon online-tv kanal eller något vad det var med frågor om vi tagit droger, tyckte utbildning var viktigt och om pengar spelade roll i livet.
Ganska skoj. Många snyggingar där, men ingen som nappade på mig och Frida av någon anledning. haha..

Vi tröttnade och drog därifrån vid ett-tiden och Frida satte sig NYKTER vid ratten.
Min sötnos drack ingenting för att vi skulle komma hem.
Nattmat var ett måste och när vi var klara och skulle ut ifrån P-platsen var det en drive-in kö i vägen. Det visade sig att han som var näst på tur hade somnat och därför stod kön stilla.
Vi skrattade så vi tjöt.. eller jag i alla fall.
Sedan kom vi till hemmets lugna vrå och somnade ganska snabbt.
En bra kväll..

Imorse tog vi sovmorgon till halv tolv. Galet måste jag säga, men kanske inte så konstigt när vi somnade halv fyra. Sedan tog vi oss lite frulle och sedan åkte vi iväg till Burbank Town center. En gigantisk galleria.
Där hade de också Ikea så vi tog oss en titt och åt Köttbullar, potatismos, sås och lingon. Det var riktigt jävla gott. Lyckades också komma hem med lite svenskt godis och julmust.
En tröja slank också med hem..

Så nu sitter jag själv i huset för G kommer hem på torsdag och Alex och S är hos farmor och farfar och äter mat.

Julklapparna är på G och jag är nu klar med Sveriges klappar..
Ska bara styra upp julkorten och sedan är det dags att skicka hem dem.
Känns skönt.

Idag har jag också var lite duktig och lagt in foton på bilddagboken. Ska upp lite fler sedan när jag får de ifrån Frida. Ni måste ju få se mitt hår. Det är superläckert..

Nu ska jag styra upp något.
Är sugen på en dusch, men vill inte paja flätan men måste kanske ge upp den lite..
Jaja..
En bild slänger jag in här med så ni får se hur jag har det.

Adjö!


Tio köttbullar för hela $1.
Mums fillibabba!!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0