Måndag - Tårtkalas

Så var det måndag igen.
Måndags fotboll håller på just nu, men det är inte så mycket fokus på fotbollen.

Idag är det också Boo's 6 månaders dag vilket firas med en tårta.
INTE bra för min kropp.
Vågen idag fick fram Error och då är det hemskt.
Det betyder att det är benhårt intag på gott gott.
Har slarvat järnet sedan jag kom hit och det är åtta veckor sedan.. (snart)
INTE bra.

Annars är allt bara bra.
Vegas blir av på torsdag kväll.
Eget rum får jag och det tackar vi inte nej till.
Hunsa Flunsan har vart bättre idag.
Inte hafe den där äckliga känslan i bakhuvet som säger att jag mår illa.
Och det har vart skönt.

Men som sagt, måndags fotboll är riktigt underbart.
Härligt gäng och idag är en dag jag trivs som fisken i vatten!

Nu blir det annat.
En springrunda skulle vara bättre än någonsin, men det kommer aldrig hända.
Kanske måste. Men glöm det. haha


Adjö!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Vart i LA bor du?

2009-11-24 @ 05:06:37
URL: http://sofstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0