Måndag

Mitt huvud är inte inställt på att det är måndag av någon anledning..
Varför vet jag inte..

Måste börja med att ge mig själv minst tio poäng för att jag lyckades få nackspärr när jag skulle klämma en finne idag. Jag vet att man inte ska klämma, men jag kunde inte motså.. haha

Började dagen riktigt bra och myste med Alex en och en halv timme..
De dagarna är bra när man kan sova på jobbet.
Sedan kom städningspatrullen och nu har jag verkligen fått svar på varför man ska städa sitt eget jävla hus.
Visst är det skönt när de gör rent spisen och så, men va fan...
Flyttar runt prylar, tvättar inte golven ordentligt och skiter fullständigt i att torka av bord och bänkskivor i köket. Då blir man less och därför kan jag lika gärna göra det själv.
På något sätt blir det lite roligare när man kan njuta själv av resultatet.
Så nästa gång kan de punga mig för att städa. Jag gört'!

Annars har dagen vart bra.
Har dock inte gjort så mycket, men det har ändå känts bra.
Har börjat få julkänslor i kroppen och att klicka play på julmusiken är inte långt borta vill jag lova.

Det var något jag tänkte på men kommer inte på det.
Mitt huvud är lika trött som igår och ändå är inte kroppen trött.
Hur kommer det sig?

Jaja..
Pizza ikväll. Det är jag värd.

Adjö!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0