Onsdag - Veteran's day

Jag måste vara jorden mest mobbade människa just nu..
Jag borde skaffa mig en vän, börja plugga eller tvinga Fridas familj att flytta närmre LA.

Istället sitter jag här själv, grymt uttråkad och kräks snart för att gele råttor är äckliga efter ett tag.
Idag är en dag när jag bara blir trött på det hela..
Ett körkort hade vart något, men någon bil har jag inte i alla fall.
Hatar't en massa just nu.

Mitt huvud är blankt just nu..
Kommer inte på något.

Får bli ett kort realtivt surt inlägg idag.

Adjö!

Kommentarer
Postat av: johanna

hejsan, vet hur det ar samma sak har, inga riktiga vanner bara nagra man hanger med nar det ar lcc mote... och hemlangtan ar dar fast och andra sidan kanns det som om det inte ar hemlangtan :( till jul kommer jag ta semester till florida or CA :D

2009-11-13 @ 20:13:04
URL: http://johannagrenholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0