Onsdag

Har fått ett litet gnällpaket till barn..
Lillgrabben börjar få tänder..
Det gnälls 24/7 och sova är ingen större hit längre men.. ändå..

Det får mig i alla fall att tänka på;
Risgrynsgröt med russin, kokos och sirapsknäck,
det är mums mums, men så svårt att säga,
när små tandsingar är väck.

Gluggen i munnen försvann så småning om,
livet blev så härligt när två nya tänder kom,
jag fick i julklapp en klubba, puck och rör,
men i första ..matchen hände en ..,
efter ..., hårda passningen,
hamna rakt på munnen så var jag där igen

Kan dock inte hela texten.. haha
Måste fråga bror om han kan spela in den åt mig.
har den på gammalt kassettband i sverige.. haha

Annars är allt bra..
Fick i måndags post från dc..
Det var min ansökan jag gjorde första året jag var här..
Då blev jag glad, för jag visste att de hade den och jag ville ha den..
Så fick jag bilder på min lilla Madeline..
Det är galet vad hon har växt sedan jag åkte..
Saknar henne massa när jag ser henne sådär..
Min lilla bebis.

Är inte alls samma sak just nu..
Klart att det är mysigt här med..
Men Maddie var det något speciellt med.
Vem vet, det kanske det blir med honom också när han blir lite större..

Jaja..
fortfarande smått ont i nacken.
Inte lika mycket som i måndags i alla fall..

Det var väl det..
Har inte något vettigt mer att säga..
Bilder kommer.. när jag orkar ladda in dem..

Adjö!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ska du få vaccinera dej mot svinflunsa? Här drar det snart igång för oss allmänhet....

2009-11-05 @ 20:25:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0