Söndag

Dagen idag började med en Brunch med Champange.
Det är bra dagar med andra ord.
Gary gillade bilden han fick på Boo och det var kul.
Trots att de skämtade om det, men jag tror de blev glada.

Snackades om Vegas över Thanksgiving vilket jag mer än gärna skulle tycka vad skojskoj.
Och en tjejkväll ute mycket intressant för min del.

Kollade nyss färdigt på Paranormal Activity och det var väl inte det bästa jag har sett, MEN, natt scenera gjorde att det pirrade lite i magen på mig. haha..
Hade vart bättre och allt förutom slutet hade vart sant.

Nu väntas en middag med släkten till kvällen.
Kanske borde dra en till film med tanke på tiden och jag har en nerladdningsdag idag.
Glömmer ofta bort att de finns, men ändå..

Har inget vettigt att säga egentligen.
Så...

Adjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0