Söndag - Bio helg

Kom precis på att jag har namnsdag idag.
Så, grattis till mig.

Söndag idag.
Trött och seg är jag.
Något ligger nog och lurar i kroppen på mig sedan vaccineringen, för jag har sedan i fredags haft en pyttelitet illamående hela tiden. Men det är tur att vi har Ipren då.

Igår åkte jag ju till Frida och stannade över natten.
Vi kollade på bio. Denna gång blev det The Blind Side med Sandra Bullock.
Den bästa på länge måste jag säga. Vill se den igen och den kommer garanterat att så i min filmhylla när jag kommer hem.
En ganska sen kväll, men mys hade vi.
Så idag vaknade vi tidigt för att vara oss de senaste gångerna vi setts och sedan bar de iväg för bio IGEN.
Och då blev det Planet 51. En barnfilm och den var väl bra, inte som jag trott. Men det var söt.
Så blev det tåget hem och däckade ut en stund där med julmusik i öronen.
SÅ underbart.

Nu sitter jag här.
Funderar på sängen, men det är fortfarande lite tidigt.

Blir nog troligen Vegas till helgen.
Dock inte lika mycket roande som jag hoppats på, men det får gå ändå.
Ska nog bli bra det.

Nu blir det något annat.
Så...

Adjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0