Torsdag - Nöff nöff

Så idag har jag vart och sniffat hunsa flunsa vaccinet.
Riktigt skönt att bara få ett litet sprut i vardera näsborre istället för att få ett stick i armen.
Mycket enkelt och smärtfritt.
Gratis var det också.

Annars är allt bra.
Vegas blir nog av. Synd bara att min Fridolina inte är 21 då hade vi röjt stan.
Men, istället får jag nog roa mig själv. Eller så gott det går med barnfamiljerna. haha.



Har vart trött och seg heela dagen.
Tur att det är Fredag imorn, för på lördag får jag träffa min Frida och bio ska vi nog ta och styra upp.
På tal om bio. Vi åkte förbi en filmpremiär på Hollywood blvd idag. Den hade ju inte börjat än, men den skulle ta plats nu ikväll. Skulle tro att den redan är igång. Filmen var Ninja Assasin.
Och på tal om bio igen. Hur kan folk bli GALNA av Twilight? Jag har inte riktigt hajjat det måste jag säga.
Ingen av karaktärerna är snygga och bruden gillade jag tills häromdagen.
Hon är konstig och inte alls som jag trodde. Så nej, dissa Twilight, haha.

Kanske borde ta och krypa ner under mitt täcke och nanna kudden.
Skulle ha gjort det relativt tidigt igår, men fastnade i ett program om Janet Jacksson där de pratade om Michael. Mycket intressant.

Nehepp.. NU blir det sängen.
Adjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0