Fredag

Ensam hemma...
Det är riktigt lugnt och skönt.
Jag gillar't!

Idag var vi på min värdmammas skola.
Den heter Wonderland och ligger i Hollywood bergen.
Det var en riktigt söt skola och dagen till ära hade de Halloween parad.
Så många söta barn. En kille hade skate kläder på sig och sedan blodigt ansikte så det såg ut som att han hade ramlat. Jätte roligt.

Så stog jag bredvid Meagan Fox och hennes kille.. Lite coolt måste jag säga.
Missade dock världens grej. Hennes kille (vars barn går på den här skolan) brottade ner en papparazzi för att han tänkte ta kort på barnet.
Det är ju bra sånt man läser om.. Lite coolt det med. haha..


Igår träffade jag min nya LCC.
Hon verkade riktigt vettig och mysig. Hon hade bra idéer och pratade mycket om vilka möjligheter det är med att bo här nära Hollywood. Jag tror det kommer bli riktigt bra.


Imorn är det Halloween här.
Inga planer än så länge.
Kanske ska följa med någon tjej till Hollywood och kolla på en parad som alltid är där.
Det ska tydligen vara galet och den håller på till 6 på morgonen.
Annars är alternativet att åka till Frida och hitta på något eller att följa med familjen på äventyr.
Det sista låter som ett tryggt och bra val men jag vet inte. Det visar sig helt enkelt vad som händer.

Dags att styra upp något vettigt.

Adjö!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0