Fredag

Är dålig på att blogga den här veckan...

Idag har vart en totalt onödig dag i mitt liv.
Den har sugit *cencur*!
I morse var det helt okej.. Fick ingen sovmorgon men en lugn frukost i alla fall.. Och det var skönt.
När barnet levererades myste vi en stund och sedan ballade det ur totalt.
Ingen mat ville intas. Sov inte allt för länge och detta resulterade i grinighet.
Så en timme innan egentlig mattid blev det mat i alla fall och den spottades ut och det gick absolut inte att sitta upprätt i stolen.
Låter inte så himla jobbigt. Men jag var trött och hungrig vid den tiden och det resulterar i att jag kan bli värre än en treåring.
Höll en god min och barnet vägrade sova. Hejja!
Sov en halvtimme innan nästa mattimme och sedan var det lönlöst att få ungen att somna om igen efter maten.
Tillslut efter mycket om och men slutade han vara gnällig och min irritation släppte till ungefär tio minuter sedan. Jag hann alltså känna glad i lite drygt en timme..
Men nu vaknade han igen och vägrade somna om.

Ut har vi inte kommit på några dagar av någon anledning.
Det är inget rent syre i min hjärna för tillfället och jag måste snarast ut här ifrån.
Får alltså se vad som händer med kvällen.

Tänkte nästan ta mig iväg till Frida ikväll.
Men tåget går så pass tidigt att jag måste ta mig härifrån om en 45 minuter och jag har inte hört något ifrån henne. Får ta och slå en pling.
Annars blir det nog stranden med Frida imorn. Eller någonting måste göra.
Fyra väggar fem dagar i veckan räcker bra för mig.

Förlåt att jag tog en del av er dyrbara tid på irritation.
Annars har veckan vart bra. Hade möte i onsdags vilket sög riktigt hårt.
Man visste inte vilka som var au pairer, värdföräldrar och åskådare.
Bakläxa på den Danette.

Borde styra upp något vettigt..
Måste bara slänga in en bild för ovanlighetens skull och reta era smaklökar lite.



Öl och ostrullar.
Så jävla gott!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0