Fredag/Lördag

Enligt klockan är det lördag men mitt huvud säger fortfarande fredag.
Klockan är 1 och jag har nog inte vart uppe så här länge på mycket länge.
Och jag är inte supertrött.

Vilken kväll det har vart ikväll.
Var ute och med Larry och Julie för de ska åka på Hawaii kryssning på söndag, men vilken mat.
Dit ska vi Frida.
Först fick man göra sin egen hamburgare (kräks just nu i tankarna för att min mage är full) och jisses vad gott det var. Faktiskt bättre än Fuddrockers.
Sedan åkte vi till ett ställe där man fick "spritsa" upp sin egen mjuklass av diverse smaker och ha på vilken topping man ville. Mycket mumsigt det också. SÅ ikväll har jag väl knallat upp minst ett kilo.
Och det måste vi styra upp någon dag också.
Risken att bli tjock är 100% större i den här familjen än i DC.
Hur som helst trivs jag super. Ikväll är ett bra bevis på det.

Så klickade jag precis hem ett par skor. Jag vet att jag inte borde, men de är så äckligt snygga och det tycker jag att jag är värd. Ingen mer shopping på ett tag just nu i alla fall. haha.

Hur som helst har jag tagit beslutet att sälja min iPod Nano.
Lite info om någon är intresserad.

iPod Nano:
- 4 generationen
- 16 gb (4000 låtar)
- Rosa
- 10 månader gammal
- Som ny. Inte en repa för den har haft ett hårt skal hela tiden.
- Tänkt pris 1400 kr



Nehepp.
Nu är det verkligen dags för sängen.
Natti natti LA.
Gomorron Sverige.

Adjö!

Kommentarer
Postat av: Emelie

varför ska du sälja den?

2009-10-15 @ 20:57:55
URL: http://negern.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0