Lördag

Seriöst.
Denna lördag som de andra lördagarna på den här sidan av landet har bara runnit iväg och inget har blivit gjort.
Seriöst har jag setat på exakt samma ställe sedan jag vaknade imorse.
Ett tag med datorn och ett tag utan.

Mycket, eller ja, så mycket är det inte, men saker har blivit gjorda.
Har lagt in musik på ipoden, köpt ett headset till skype så pappa hör vad jag säger. Han gnäller alltid om det. Mina skor har blivit ivägskickade hem till mig och.. Sen har jag inte gjort så mycket mer.

Just nu borde jag styra upp en promenad till Banken och stoppa in veckans lön.

Har inget att säga egentligen.
Jag vill tatuera mig. måste styra upp kosingen så jag kan göra det också.
Nehepp.

NU blire något annat.
Imorn kommer min Frida.
Yeeeeey!! Som jag har längatat. En månad utan henne har satt sina spår.
Nästa helg blir det jävlar i mig utgång. Hell yeah!!

men nu;

Adjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0