Onsdag

Ibland blir man bara less.

Den här dagen har vart riktigt okej. Inte bra, för han har vart relativt gnällig mot andra dagar, men som sagt det har vart helt okej.
Gick ut på promenad för dryga timmen sedan och precis när jag ska kliva utanför dörren ligger ett paket i vägen. Det var mina "kvarglömda" grejer ifrån min gamla familj.
Så nu har jag precis packat upp det och mitt humör fick sig en smäll..
Jag hade lagt ner allt i en kartong.. Som jag tyckte var perfekt.
Uppenbarligen tyckte inte Ryan det utan hade bakat om det i en mindre.
Kanske smart gjort, måste jag erkänna. Men vissa saker var lite trasiga och det var väl kanske inte det jag ville ha. Jag vet att jag hade tusen saker där. Men tiden blev knapp och det blev stressigt på slutet så det var mitt enda alternativ med tanke på att jag hade övervikt när jag åkte hit.
Några grejer är kvar, men det ska han skicka senare.

Jag vet att de sagt det tusen gånger att det inte är så att du vill få bort mig ur huset.
Men hur ska jag inte kunna få det till det?
Jag menar, visst att jag var i sverige i två veckor och när jag kommer tillbaka har hela jävla rummet bytts ut till kontor.. Eller nästan i alla fall.
Jag misstänkte att det var det de skulle göra när jag åkte, men de kunde väl ha väntat.
Jag tror verkligen inte Kate använde sig speciellt mycket av det under de två veckorna jag var borta.

Efter en och halv vecka här känns det här som rena paradiset..
Nej, nu överdrev jag. Men i alla fall.
Jag har inte tänkt på dem en enda gång och tanken på att vara snäll och trevlig mot dem är i denna stund ett par mil längre bort än förut.
Man behöver inte vara otrevlig bara för att..

Hur som helst.
Avskrivning var dagens ord tror jag och det känns lite bättre.
Nu skulle en redig fylla sitta fint så Frida, Göran eller vem som helst kan gärna få komma och sällskapa mig. Och det är NU!
Nej så illa är det inte. Men det skulle lugna mina nerver något.

Nu blir det en dusch och en hårinpackning på mitt rysligt risiga hår.
Vad hände egentligen?
Klurar på att anmäla mig som hårmodell och få det omgjort.
Skulle behövas.

Nehepp.

Adjö!

Kommentarer
Postat av: frida

jag kommer med detsamma :D nästan. snart!

2009-10-09 @ 18:01:37
URL: http://n

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0