Söndag - en helg på stranden

Så var det söndag igen och helgen har passerat.

I fredags när jag ringt Frida så var det inte säkert att jag kunde komma, men sedan ringde hon och sa att det var okej. Slängde då ihop lite saker och sedan var jag påväg.
Hon kom och plockade upp mig och vi åkte och åt middag och glass.
Sedan åkte vi hem till henne och babblade en massa och tillslut var det dags att sova.

Lördag innebar strand-tajm!
Vi lyckades utan problem komma till stranden och det var riktigt härligt.
Badade i Stilla Havet och lyckades nog få en liten bränna i alla fall.
Nu måste man bara försöka hålla kvar den.
Sedan blev det hemfärd och en sväng till en utomhus galleria som var supermysig.
Lyckades shoppa loss på H&M igen..
Hittade mina efterlängtade jeans så jag tyckte att jag var värd det när de äntligen fanns.
Sedan blev det två långärmade tröjor..
Och sedan en bio innan hemgång.

Idag låg vi och babblade i sängen ett bra tag, sedan blev det frulle, en dusch för min del och sedan åkte vi till några affärer för att slå ihjäl tiden lite innan det var dags att åka till tåget.
Lyckades hitta en röd klänning (Jag vet att jag inte SKA handla... men...!) som egentligen inte alls är min stil.. och en typ sportväska som jag kan ha när man ska till typ Frida. Den var riktigt söt faktiskt.
Så nu blir det att gömma plånboken.. haha..

Nehepp..
Har i alla fall lagt upp bilderna från helgen.
Riktigt jävla snabbt gjort måste jag säga.

Nu ska jag styra upp någon föda och sedan blir det nog sängen.
Mina ögon är trötta.

Adjö!



Det var riktigt skönt i solen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0