Tisdag - Bort Blåst?

jag är kissnödig.

Inte så intressant för läsarna, men så är det i alla fall.

Idag trodde jag nästan att vi skulle blåsa bort, inte för att jag har vart ute, men ändå.
I sverige skulle det nog kallas storm, här vet jag inte vad det klassas som.
men det har yrt löv utanför fönstret. Helt galet.

Arbetspasset är precis avklarat och det har gått bra..
Det känns mest som att han sover nu för tiden..
Vi "leker" inte så mycket.. jag menar.. visst att det är svårt att spela typ fotboll med honom. Men det känns som om jag var mer aktiv med Maddie. Hur som helst lider jag inte av det.

Är riktigt rastlös just nu.
Har en del saker jag borde ta tag i.
Bland annat styra upp Maddies bok jag skulle ha gett när jag flyttade, men som nu istället får bli en julklapp.
Kom precis på att då skulle jag ju hinna att beställa en, men nu har jag ju allt material. Så det får helt enkelt bli att pyssla lite.
Sedan är det en födelsedag som är på G. Min värdpappa.
Jag tänkte att jag skulle ge honom inramade foton på alex, men jag vet inte riktigt vilka av korten jag ska ge och om jag ska försöka ta nya. Skulle vilja ta något bra "nakenkort" när de är så söta med rumpan i vädret. Men då är risken för nerkissning gigantisk så vi får se vad som händer.

Nu ska jag gå och kissa, ta fram externa hårddisken för att kolla datumen på korten och sedan helt enkelt börja pyssla. Så...

Adjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0