Torsdag

Imorn är det fredag och då blir det middag med Sebbe och Wiktor.
Äntligen har de hittat till LA.
Det tog några veckor, men nu så.

Lördag blir det nog en fika med Hanna och sedan middag med Frida och vill boysen joina soo är det hjärtligt välkomna. Söndag är det ett prinsess-födelsedagskalas som jag nog ska gå på.
Så har den helgen också passerat.

Idag lurade jag posten lite.
Sade att jag redan hade betalat för kuverter vilket jag inte hade.
Men jag sa ja utan att tänka på det och sedan när hon inte ifrågasatte så tänkte jag spela roll?
Nepp, det gör det inte.
Det betyder att Emelie har ett litet paket i posten snart.

Älskar för övrigt mina nya dojor.
De är heeeeeelt underbara.

Ikväll är det Greys som gäller och sedan också Private practice.
Tröttheten börjar dock komma..
Ikväll blev det också middag på Panda Express. MUMS!

Neej, nu ska jag kila.

Adjö!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0