Onsdag

Allt är nu nerpackat och klart.
Tror jag.

Känns som om jag har glömt något, men det kan jag ju ta sedan.

Idag har det var jobbig dag.
Gick till ambassaden och passet fanns där, men de hade glömt att skicka ut lappen.
SMARTARLSEN!
Så jag måste härja dit imorn innan jag åker till flygplatsen.
Galet.

Borde sätta mig och pyssla med Maddies present.
Men jag orkar inte.
Ska jag orka imorn tro?
Måste i alla fall gå upp skapligt och styra upp allt.

Nu är i alla fall datum bestämt.
Jag flyttar den 21 september.
Ska bli riktigt riktigt roligt.
Och kul att Frida också ska dit.
Kanske kommer lite närmre varann nu än innan, men huvudsaken är att hon är där ocskå.
Tyvärr bara 9 månader. men jag får väl stå ut de sista månderna själv. haha.
Det ska nog gå bra.
Jag kunde ju åka tidigare om jag ville det. Det sa de ju.
Inte för att jag tror att jag vill det, men ändå liksom.

Nehepp.
kanske borde styra upp något annat.
Hade ju tänkt att duscha.
Men så långt kom jag inte.
Får bli imorn istället.. Eller kanske när jag kommer på fredag?

Jaja,
Hörs!

Adjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0