Onsdag

Jobbat kväll idag.
Eller jag jobbar ska jag väl säga..
För att det är Kates 30 födelsedag.
Hon blev riktigt glad över halsbandet och armbandet hon fick av mig.
Det blev jag glad för.

Så jävla härlig kväll ikväll.
Helt galet och jag blir nästan gråtfärdig.
Maddie har vart så underbart snäll och go, älskar verkligen barn på kvällen.
Vi hade en pusslek, eller jaa.. Hon började pussa mig, för att jag pussade henne.
Väldigt nära till tårar när jag bara tänker på det.

Dessutom är teperaturen ute helt underbar och det allt är bara riktigt skönt.
Sedan vaknar man till lite och inser att verkligenheten är här.
Förstår inte att jag snart ska lämna allt det här.
En del av mig kommer alltid att vilja vara kvar, se hur hon växer och den andra större delen tycker det är skönt att komma iväg. Skönt att säga hej då och åka vidare på nya äventyr.

En jobbdag kvar och nu känns det verkligen.
Efter ikväll.

Imorn blir det i alla fall tårta och sängen tidigt.
Så blir det upp tidigt och iväg till Florida.
Ska bli så härligt.

Nu ska jag nog lägga mig och läsa lite.
Läste ju ut A timetravellers wife igår.
Mycket bra, förutom att slutet inte var som jag ville.
Men, ändå..

Hörs nog en sväng imorn också.
Adjöken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0