Söndag

Söndag idag.
Dagen jag egentligen skulle ha åkt hem (tillbaka ska jag kanske jag ska säga, vissa blir så arga när jag säger hem)..
Tankarna är många och jävligt irriterande.

Jag vet inte vad jag vill längre..
Det är så himla mycket.
Jag vill ju absolut tillbaka och samtidigt är det något som håller mig kvar här.
Den här resan blev ju inte vad jag hade tänkt mig..

Fredags var det lite party party.
Det var kul och se alla.

Igår var det lugnt.
Dissade mossan för att segheten tog över och jag kände inte för att gå ut.

Sveriges temp börjar ta sig och värmen ska tydlige infinna sig till veckan.
Veckan blir lugn.
Imorn håller jag tummarna för mina jävla papper.
Fredag åker jag.

Har inget mer vettigt att komma med.
Så, jag ska väl dra.

adjö!

Frida, jag saknar dig!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0