Tisdag

Just nu har jag lust att slå någon riktigt jävla hårt.
Jag är grymt förbannad på det mesta och ingenting har gått min väg sedan jag åkte från DC.
Kanske vill de att jag skulle ha vart kvar.

Önskar innerligt att jag hade det.
Då hade jag kunnat flytta tidigare och det betyder att jag hade vrt där just nu.
Istället sitter jag och är grön av avund på Frida som nu redan är där, med sin värdfamilj och har roligt.
Här sitter en annan nästan gråtfärdig och hatar allt just nu.

Huvudet är fortfarande blankt.
Det är liksom inte alls samma tankar som förut.
Jag vill bara ha mitt pass så jag kan åka.
Sedan ska jag stämma de där idioterna eller något.

Det är ju liksom sverige kontoret jag hatar.
Victoria i USA har vart trevlig och hjälp till, men den där satmaran i Sverige.
Hon vill att jag ska göra en massa trots att jag knappt vet vad det handlar om.
Jag har fått ringa till USA fyra gånger för att boka om min jävla biljett till Fredag.
Vem betalar sånt?
Biljetten blev dubbelt så dyr för att de jävlarna inte kunde göra något åt saken.

Jag blir så grymt jävla förbannad när jag tänker på det.
Jag måste iväg på Fredag och det är upp till dem att fixa det.
INTE MITT!

jaja.
En frulle kanske man borde styra upp.
Var ju tänkt stockholm idag, men jag vet inte.
"Dejten" vabbar så jag får väl helt enkelt styra upp något annat.

Jaja.
Jag får väl lägga mig och drömma mig tillbaka till LA och hålla tummarna för att jag får åka snart.
Sverige är grymt kallt i jämförelse vad jag skulle kunna ha nu..

Aja.

Adjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0