Tisdag - hemkomsten

Så var det tisdag.

Nyss kommit hem, tillbaka till verkligheten.
Känns sådär.
Har haft en superhelg med massor med mat, shopping och berg och dalbanor.
Orkar inte skriva hela historien här, just nu..
Så ring om du vill höra mer. haha.
Nej, kanske kan kladda ner den någon dag.

Måste faktikst erkänna att det var nära tårar när jag lämnade Frida för att åka hem.
Det som känns bra är att vi båda ska till Kalifornien och jag hamnar dock närmre LA än henne.
Men det är i samma område i alla fall.

Imorn blir det packa upp och packa ner.
Styra upp en massa bestyr och sedan på torsdag är det en lite flygtur igen.

Men det känns verkligen såååå skönt att ha fått en familj.
Det hela kommer i princip bli som det här året fast det är i LA och med andra människor.
Kommer bli kanon tror jag.
Det är ett stort hus så jag kan gömma mig om jag känner för't och jag vill nästan dit idag.

Borde styra upp något att få i magen.
Så, jag ska väl avsluta här.
En massa bilder ska jag också styra upp.
Så,

Vi hörs!

Adjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0