Onsdag hos Ellen

Dagen idag har vart kanonbra :)
Var och spanade in Ellen. Var riktigt kul.. Var någon brud med ifrån Desperate Housewifes där (eftersom att jag inte kollar på det så har jag inte aning om vem bruden var) och en kille ifrån Greys Anatomy.
Det var snabbt avklarat bara. En enda tagning och sedan var det klart..
Vi vann också års-pass till Universal Studios. Yeey!!

Sedan var
det dags för skola.
Idag gick det ganska bra och jag var relativt med hela tiden. Fick hjälp av trevlig herre bredvid mig när jag bara ville ha svar på vad några siffror betydde och det var som jag trodde.
Nu är mitt huvud helt slut och eftersom att jag kom på att jag inte druckit mer än en milkshake idag har jag en grym huvudvärk.
Men nu är det sängdags!

Adjö!

Kommentarer
Postat av: Frida

nån brud, NÅN?! Felicity Huffman >.< haha :D och jesse williams :D

2010-02-25 @ 06:56:19
URL: http://nannafrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0