Snart är det fredag

Just nu hatar jag varenda liten sekund av mitt jobb.
Alex sov skapligt, jag tror en timme, har ingen aning om vad klockan var när han började.. Det tog mig 40 minuter och en massa skrik innan pappa kom och "räddade" barnet. Anledningen till gapet och skriket var förmodligen för att han tyckte att jag var dum som inte höll i honom så han kunde somna om. Jag försökte faktiskt, men när han sover med ögonen halvt öppna vet jag att det inte kommer funka. Han gnuggade ögonen HELA tiden och blev tyst och var påväg att somna ett x antal gånger. Men eftersom att han vet att om han gråter lite så plockar mamma och pappa upp honom. Funkar uppenbarligen inte med mig.. Är så irriterad att jag är grymt nära till tårar just nu..

Hur som helst
. Slut på skitsnack.
Började skolan igår. Eller egentligen förra veckan.. men jaa..
Kommer att ha läxa varje vecka och om två veckor ska vi ha prov. Jag kommer vara mest lost någonsin. Det känns också lite läskigt eftersom att man kommer få betyg i den här klassen. Ett B eller C kan jag väl vara nöjd med för ett A kommer jag aldrig komma upp i. Kände mig helt lost igår.
Dessutom måste jag skaffa böcker. Galet mycket kostar dem. Eller den ena i alla fall..
Den billigaste har jag hittat som online-bok vilket är bra. Så nu kan jag göra läxan ifrån förra veckan och den här veckans läxa. Usch, nu vet jag varför jag verkligen inte vill börja plugga igen..
Jag är inte gjord för det.

Innan den
lilla gråtatacken var dagen bra.
Gick till posten efter vår lilla morgon-nap och spenderade galet mycket för att pappa och jonathan skulle få hem sina födelsedagsprester och Jonathans kamera han antagligen ger sig själv i fösedagspresent. Sedan bar det av till stallet och farmor och så blev det Burger King till lunch så jag ska väl vara nöjd antar jag.
Vaknade dock med världens hemskaste huvudvärk. Aldrig känt något sånt förut, men nu känner jag inget alls. Så jag undrar vad det kan ha berott på.
Helgen spenderas väl i ensamhet skulle jag tippa på.
Annars är det ingenting nytt.

Nu ska
jag väl plugga lite..
Försöka vara lite duktig.

Adjö!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0