Tjejsnack V. 49

Inredning

- Hur skulle du beskriva din inredningsstil?
Skulle jag säga det själv skulle jag väl säga snygg. Nej, jag vet inte, jag är inspirerad av så många olika saker att det blir ett och annat som dyker in.

- Hur mycket pengar spenderar du varje månad på inredningsdetaljer?
Det är nog inte så mycket. Eftersom att jag inte bor själv har jag inte utrymme för allt jag egentligen vill ha.
Så det är nog bara till att vänta med det jag vill ha tills jag får något eget.

- Ditt bästa inredningstips?
Hmm, jag har nog inget bra tips sådär.. men kör som ni själva tycker är fint.

- Vilken är det värsta inredningstabben du har gjort?
Jag vet faktiskt inte om jag gjort någon tabbe..
Joo, kanske att jag råkade måla lite i taket och fel färg på väggen. Men det syns knappt..

- Vad vill du helst ha till ditt hem just nu?
 Jaa.. en röd tapet och massor med tid så att jag kan göra om i hallen, är riktigt sugen på det just nu.
Och ett eget hem skulle väl inte heller vara så tokigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback