Lite av varje.

Ännu en vecka har gått och ännu ett lov har blivit historia.

Veckan har nog vart helt perfekt, med vissa undantag, men i helhet så är det nog bra.
Har inte gjort allt som jag hade tänkt mig, men det jag missade får jag ta igen senare..
Det har ju också snöat lite till och från. Jag tycker faktiskt att det ska ta och snöa till på riktigt nu,
så att det blir sådär mysigt och fint och helt underbart mysigt när man vaknar på morgonen.
Första gången för i år så har julskivan åkt på..
Jag vet att det kanske är lite tidigt, men vad jag ska man göra när man bara känner att det är mys runt hela grejen med att det snöar.. Dessutom är det mysigt med julmusik.

Men jag tror att bäst av allt var att ha Negern hemma igen..
det har jag längtat efter, alla smaskiga detaljer och roliga historier från Turkiet gör att jag längtar tills det är jag som sitter där i solen.
Vi hade förresten en liten utekväll igår..
Vi gick till Amazon och var mobbade och stod utanför och väntade i typ en och en halv timme..
Men det var det värt.. Vi fick träffa en massa folk, se folk åka polisbil och bli utkastade från området.. och sen när vi väl fick gå hem hade jag min pojkvän med mig också.

Nej, veckor som den här behövs lite oftare..
Det är en sak som är säker..
Inte skulle jag vara den jag är om jag inte haft alla dessa underbara lov
och ledigheter att ta igen huvudet på.


Nehepp, det är en dag imorn också..
Känner mig lite seg..

Vi Hörs!

Nathalie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback