get lost.

usch det här är verkligen inte bra för mig.
för ett par dagar sen glömde jag det mesta och lekte någon typ av barnen i bullerbyn där de vid vägskälet kommer på att de glömt saker.. jag kom dryga 20 meter innan jag märkte det.. flera gånger..

imorse väckte pappa mig halv åtta och undrade om jag skulle gå upp..
kanske skulle vara vettigt med tanke på att halv nio skulle det vara redovisning för fröken andersson.
sagt och gjort.. tog ändå ett tag att hoppa upp ur sängen.. men väl uppe gick det mesta snabbt och åtta var jag iväg.. och den nymeckade cykeln hade förstås punka.. eller något.. pyspunka skulle jag tippa på..

men fan vilken skön dag det har vart..
grymt skön måste jag säga..
varmt och jävligt mycket sol vilket vi verkligen gillar..
imorn skulle det bli likadant hoppas jag..
men även då en lång dag så någon solning blir det inte..
istället får jag sitta inne och stirra någon annan stans..

nu är det fan inte långt kvar..
på tal om det ska jag ha redovisning imorn..
kanske nationellt i svenska också..
om jag kommer på något att säga, vill säga. haha..

nee.. nu ska jag ge mig med internet och göra något vettigt.

måste bara påpeka att jag fick hålla minnas underbara söta lilla bebis,
jag vill också ha en.. i alla fall låna en ett tag.

Vi ses!

Nathalie ♥

Kommentarer
Postat av: Elin

Börja jobba på dagis, där finns det massor med bäbisar =)

2007-04-27 @ 07:43:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback