hallå där, köp blåbär!

nationellt imorse..
Känner mig ganska nöjd ändå..
Fick till en bra spurt där i början vilket resluterade i två timmar och 15 minuters skrivning..
Sen var det klart..
Är riktigt nöjd med det..


Varför vill ekonomin inte alls som jag vill..
jag är sugen på alkohol på fredagkväll, kan iof behöva det..
och jag är mer än sugen på tåget på måndag.
men eftersom att jag inte jobbar eller lever på något annat konstigt bidrag än det underbara studiebidrager är jag bara en fattig student som önskar att jag tagit tag i livet lite tidigare..
och nu har jag bra mage att klaga på mig själv.
fan då! säger jag bara..

Måste läsa klart boken till imorn och veta vad jag ska prata om..
måste skriva ihop en bit på projektrapporten..
måste få ihop någonting till nationella muntliga på fredag..
jag vet inte riktigt om jag är sugen på något av det..
boken låter mest lockande.. så det blir nog så..

snart är sommaren här och jag ska leva ett underbart liv utan skola i två år.
kanon det! Hoppas jag.

Nathalie ♥
sommarens ljuva vind som smeker min kind

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback