i am so sorry!

ännu en sen dag i skolan..
eller snarare i aulan..
det är fan inte klokt vad man blir trött i huvet med all musik i öronen hela dagen..
äntligen är jag i alla fall hemma..

vart inget Emelie idag heller..
men imorn ska vi vara med på TV..
så då blir det stortittande hos Emelie hade jag tänkt..
så får vi se vad det blir av det..
lär väl få hjälpa till med det ena och det andra...

snart påsklov, känns faktiskt väldigt, väldigt skönt..
trots att jag hade planerat saker som absolut inte blir av..
men det gör inget, för jag måste tokplugga under lovet..
ska kolla på fyra filmen och skriva analyser på dem..
det är så jädrans tråkigt vill jag lova..

på tal om tråkigt..
nej, jag vet inte..

att alla barnen historier kan vara så roligt hade jag aldrig trott..
läste upp några för bror igårkväll och jag skrattade så mycket att jag grät..
uppenbarligen var det för att jag var trött..
men fan vad kul jag hade..

nu blir det till att skriva lite ansökningar kanske..

Vi ses senare då.. antar jag!

Nathalie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback