i made my bed..

Där ser man!
Nu sitter jag här igen..
Det slutar aldrig..
Jag är nog en bloggnarkoman skulle jag tro..
Har ingenting vettigt att göra för tillfället..

Väntar på att klockan ska bli mer, sen blir det till att ringa bror så han kommer hit..
Sen blir det tandis..

Händer annars idag då?
Måste verkligen ta tag i projektarbetet..
För nu är det bara en vecka kvar..
Måste ringa till den där människan också..
Sen blir det och kopiera mönstret till klänningen också..
Känns bra att allt är på G till studenten..
Måste kolla upp lite om frullen på studenten..

Usch, nu taggade jag till riktigt..
Snart är helgen här hoppas jag..
Imorn är det nationellt i svenska..
sen är det typ ingenting på hela dagen..

Nehepp..
nu ska jag springa iväg en stund..
kommer snart tillbaka.

Vi ses!

Nathalie ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback