Tankar..

Sitter ännu en gång med målarkläderna på..
Känns ganska bra.. För nu är det bara en grej kvar..
eller en och en halv då..
jag ska bara stryka på dörrarna en gång till vilket blir imorn..
Och sen är det karmarna som ska strykas ett par gånger..
men sen är jobbet klart och jag kommer känna mig jävligt stolt..

Annars då?
Funderingar om det mesta just nu..
först och främst på mantorp..
men det är bara det vanliga..
Sen på självmord..

Det är fan läskigt..
När man läser det i tidningen och ser sånt på tv känns det så långt borta..
men när en i ens närhet gör det känns det så påtagligt och man får en rysning i hela kroppen..
pappa kom nyss ner och sa att hans kusin hade gjort det..
jag har aldrig träffat människan och de två hade väl ingen som helst kontakt egentligen..
men ändå.. Det är läskigt och påtagligt..

men alla säger att personer som begår sånt är så fega..
jag tycker däremot tvärtom..
Det är fan vågat att verkligen ta steget från att tänka till att göra..
jag vet många som om de hade vågat nog inte hade funnits idag..
men att ta steget kräver jävligt mycket mod..
Ett mod som jag ibland önskat att jag hade men idag är jävligt glad över att jag inte hade..

nej.. usch.. Jag vill inte tänka på döden just nu..
Det är läskigt och mitt huvud pallar inte med sånt..

det är kallt om kroppen och en varm dusch skulle nog göra susen..
men vem fan orkar gå och duscha nu?
snälla, kan jag få någon hjälp med att få av mig kläderna och sedan skrubba mig i duschen?
det skulle vara underbart just nu..
känner att jag behöver det..
kanske sägen och en duch imorn?
nej, jag vet inte.. Mitt huvud svajar som om det vore ett högt torn som står ute i blåsten..
Snart somnar jag på tangenterna..

Vi ses!

Nathalie ♥
i drömmen eller vekligenheten?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback