Tjaba! ät mer..

Denna kväll, som också är ännu en kväll, spenderas hemma hos min favorit-emelie.
Denna kväll har jag vart en försenad påskhare..
Jag har nämligen lämnat skoltröjorna..
Och vi har äntligen fått våra underbara studentkläder..
jag är faktiskt jävligt lycklig över det..


Något mer jag är lycklig över är att det faktiskt ser ganska ljust ut med det mesta just nu..
Dock inte projektarbetet.. Men det kommer att vara mörkt ganska länge..
Annars ser livet ganska ljust ut..
Sommaren vet jag inte än hur jag ska spendera..
men jag vet att jag för en gångs skull inte ska vara så jävla nykter..
bara för att jag fått fart på mitt liv nu.. haha..
det känns bra..

Hade en liten kommentar här när jag loggade in..
precis lika lycklig blev jag imorse när jag loggade in på lunar.
Det känns verkligen bra att det inte är jag som tar kontakten..
Härligt..

Nej, nu vet jag inte längre vad jag ska skriva..
men.. jag är nära på att göra något kriminellt..
Det är fan att folk inte fattar själva.. ABC-skoltröjor är härmed bojkottade av mig. För Alltid!

Vi ses!

Nathalie ♥

Du har rätt, ensam är stark..
Du om någon borde veta..
My Friend..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback