80 talet, var tog du vägen?

just nu är en såndär timme när man verkligen filurar över livet..
vad ska det bli av en?
blir det verkligen som man tänkt?

längtar bort så mycket att det känns dumt att sitta och längta..
hoppas bara på att jag får ett samtal imorn där de säger..
"hej nathalie, vad bra att du svarade.. kan du komma och jobba idag?"
jag skulle gladeligen hoppa i ett par byxor och dra på mig en tröja och kila iväg..
skulle dock ta en dusch innan..
detta kan behövas, en väldigt onödig information, men ändå. ganska viktig i sammanhanget, eller inte...
hur som helst..
jag vill ha pengar, jag behöver ett jobb..
det sista skulle vara att sära på benen, men det skulle jag aldrig palla..
så imorn får jag det samtal jag vill ha, hoppas jag..


jag kan bara hoppas på att baby boom ljuder i telefonen ikväll..
inte för att jag skulle tro det, men man vet aldrig...


vi ses.
nu är det beck.

Nathalie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback