ljuva livet

får väl dra en blogg nu då..
har tänkt att fördriva tiden lite och komma på något att göra idag..

ta körkort kanske skulle vara något..
men jag vet inte.
skulle väl vara det vettigaste jag skulle kunna komma på just nu, men jag vet inte om jag är så på idag...
nej, körkortet får faktiskt vänta till efter Italien, eller kanske nästa vecka..
eller jag vet inte..


ska nog ringa både mamma och emelie, planera in lite till nästa vecka...
hoppas på det bästa..
är ju partaj i etuna vilket betyder att jag är skittråkig om jag sitter hemma..
men ekonomin suger hårt just nu, vilket betyder att jag kommer få vara tråkig..
dessutom gör det mig ingenting..
små barn som blir fulla för andra gången i år.. den första var ju valborg...

nej, jag vet inte..
får fan göra något med livet och det är nu..
fan, emelie, nu blir det du som får höra min ljuva stämma..
för det är dig jag kommer att ringa...

vi ses då!

Nathalie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback